2/12/2012,


assalamualaikum and salam satu malaysia .

  finally , terupdate jugak blog aku ni . memang takde masa lah kalau tunggu sampai ke besok . ni free pun sebab kat rumah jiran sebelah ada kenduri kawin , so , semua orang ke sana . dapat jugak aku luangkan 10 minit untuk blog tershinta ini . HEHE .

first nak cerita , semalam 11 feb 2012 bersamaan semalam , aku ada pergi motivasi dgn member dalam 20 orang . daerah pd jee . ade 11 sekolah , setiap sekolah 20 orang kod . so , ada 200 lebih orang kat sana . memang best lah sebab jumpa member2 , dapat motivasi , gelak2 , nangis2 , macam2 lah . even satu hari je , tapi berbaloi lah jugak .

second story is esok aku nak kawin . datang tau . 

HAHA . gurau jeh . gila ke ape PMR pun tak lepas lagi . 

second story is . . . 

yahoo aku kena locked . korang tahu tak sebab apa ? act , aku tak tahu pun knp jadi macam tuh . elok2 nak cari password fb , yahoo plak tak bole bukak . *dah lama tak buka fb , tu yang lupa . ah memang , buat baru jee lah kan . HAHA .

ok lah . tuh jee nak cerita untuk kali ni . byebye . take care auw .

i love you friends //

Older Post | Newer Posts