AKU BERJAYA TAWAN PUNCAK GUNUNG DATUK !
7/05/2011,

     assalamualaikum , da lama tak jumpa kan ? HEHE . banyak ni benda yang nak cerita ni . tapi kena slowslow . 1st july - 3rd july aku pegi kem kepimpinan pelajar [ pengawas ] dekad hutan lipur gunung datuk . seriously , mulemule memang dok piki macammacam , takod itu inilah . tapi bile sampai je , bole tahanlaa .


    yang atas tu intro jee , oke , skarang aku da nak start membebel . 1st day sampai kat sana , biaselah , ade ice breaker sume tuh . kena ceramah semua . then , tido khemah kena pulak tido ngan orang yang kite tak kenal . nasib baiklah masing2 nak tido dengan bestiez masing2 . so , malam tu ade nightwalk , kena laa pulak tido kol 2.3o pagi . nasib..nasib..


    pagi plak kena bangon awal , alamakk aii , nasib ade orang prihatin tolong kejutkan . then , pagi tu ary sabtu kan , malaysia tengah sibuksibuk buad larian satu amende tah , kitorang kena lari turun bukit naik bukit . lepas buad larian sume tuu , ade mendaki gunung . haa . ni eden nak mulo daa ni . fessi kitorank yang terlibat abg azhar , abg zainal , abg am , abg aiman dengan pak cik man . abg azhar tu garang laa . malaz nak cerita . abg zainal okeoke je laa . pak cik man paling garang . dye yang jage safety kitorang dengan makan minum sume . abg aiman paling hensemm laaa !!! tergugat iman . HAHA . lawak jee . abg am plak , yang kedua hensem , HAHA . iman tergugat hanye sesaat . HAHA . merepek laa aku ni . 


    naik gunung tuh amek mase 3-4 jam jugak laa . penad gilee wa cakap luu . tapi , aku bersemangat jugak naik atas gunung tuh demi negara tercinta . *menggedikk . HAHA . memang seronok gile la wey aku cakap bile sampai betolbetol kat atas puncak gunung . pergh . kenangan paling awesome gilegile kaww punye . masa nak turun gunung pulak , gile curam dowhh . pergh . sampai aku bole jato wey . lepas jato tuu , aku memang tade semangat nak teruskan . nak nangis pun ade gak . sampai tangan aku seliuh wey . 


      turun gunung senang jee dari naik gunung . malam tuh pulak kena tido pukol 3 lebih sebab ade presentation la bagai . patot nye ade activiti sampai pagi , tapi dibatalkan sebab masingmasing da penad . last day ! kitorang bangon pukol 8 pagi . ade breakfast sume , then  kena buad presentation siket , abg azhar bagi kitorang kesedaran sume . memang terasa nak nangis laa . lastly , ade majlis penutupan . salamsalam sume , naek bas cepadcepad sebab driver bas tuu da mengamokk da . HAHA . nah , tengok la pix ni . ni pix orang taw , not mine . maklumlah , pegi sana , tak bawak camera , nyesal gile !






dari kiri : abg am , kak zaty , kak aishah , kak hanisyah  , kak hidayah , abg azhar , abg zainal

yang ni , kak hidayah , sume pix ni amek dari dye , haha . cube tengok bg dye , cunn .

abg azhar with abg aiman


sesat plak tupai ny .

baju kuning tu , anak cegu fairul ouhh . macam cina ouhh !





| Newer Posts