1/09/2012,




 Assalamualaikum and salam satu Malaysia , hari ni hari Isnin aka 9 Jan 2012 . hari ni Mr.Sharin aka my ayah berangkat ke luar dari Malaysia selama 2 minggu aka 14 hari . so , selama itu aku boleh menggunakan internet dengan sepuasnya and terpaksa berkurung dalam rumah dan tak dapat keluar pergi kemana-mana . wahh , dasat lahh weyy . and disebabkan ayah ke luar dari Malaysia , aku tak sempat nak daftar tuisyen lagi . HEISH . terlepas nak jumpa dengan skandal . rindu tau . eh eh , aku tak menggatal ok . aku pergi tuisyen memang nak study ok . HAHA . act , takde idea nak tulis ape . and , after after after this , aku akan jarang and selalu  tak online or aku akan tak online terus . HAHAHA . sorry , aku memang agak menggila start dari pagi tadi lagi . bye and take care and bye bye and i love you all . eh , not you lah , but you yang tengah  
membaca entry ni :D





sincerely from : SYAHIRA SHARIN <3

Older Post | Newer Posts