8/15/2012,

15 august 2012 . what a happy day man !  HAHA . seriusly , hari ni aku belajar something yang aku tak pernah tahu sebelum ni :D ok . da ready nak tahu ? KIHKIHKIH . aku menganyam ketupat . *banggakejap . HAHA . kesian kan aku ? orang dah tahu nak buat , aku still baru nak belajar , tapi takpe , masih belum terlambat kan ? :) act , senangnya je nak buat sebenarnya tapi aku mengaku memang amek masa nak belajar . aku belajar dari cikgu , dari kawan aku . dia orang sanggup tau layan kerenah budak2 yang nak belajar buat ketupat . thanks to mereka :* 

btw , aku dah tahu markah sejarah aku . HAHA . benda tu lah yang paling dirisaukan . jumpa cikgu tadi , cikgu cakap takda yang fail . itu dah cukup menggembirakan dan harap memang takde yang fail lah . . aminn ~ '-'

Older Post | Newer Posts