monday :)
8/27/2012,

Selamat Hari Raya to all . 

first thing aku nak cakap is Selamat Hari Raya to korang2 semua . masih tak terlambat kan . HAHA . ok lah , tak nak cerita pasal raya sebab raya aku tak seronok macam korang pun . 

aku nak cakap pasal hari ni . yeahh . monday . hari yang paling menyeramkan bagi aku . bangun pagi pun dah lambat , datang sekolah pun of cos lah lambat kan . nasib hujan and takde perhimpunan . dalam hati memang lega gila lah kan takde perhimpunan . hoho . 

masuk kelas , buat homework , cikgu pun masuk , cikgu bagi duit raya . time ni still happy lagi au . then , cikgu bm masuk , masing2 gelabah nak dapat result . alhamdulillah ramai A , termasuk lah eden ni haa . tak lama tu nampak cikgu bi kat luar , berdebar siot . HAHA . orang lain berdebar nak dapat result , aku berdebar tak siap homework . molekk naa ler tu . bi aku dapat B . ok whatt .

then , kh pun aku dapat B . math pulak aku A tapi A aku tu menurun . sumpah sedih . geo aku dapat B . sikit jee lagy nak A weyy , 78 . tapi takpe , aku bangga kot dari 58 naik 78 :)

HAHA . pelik kan tetiba aku rajin nak update , yeahh , bosan sebenarnya maklumlah fon aku dah simpan dalam almari , dah tak penting dah fon tu bagi aku , menyakitkan hati jee . bytheway , thanks to korang yang sanggup bazirkan masa membaca cerita aku yang tak berapa nak best ni :*

Older Post | Newer Posts