fuhh ~
11/02/2012,



Akhirnya ~ tiada lagi pmr dalam hidup aku . haha . tapi keputusan pmr tu ada lah . agak dah lama tak meng-update blog and memang malas nak update blog . don't know why . but for sure , lepas pmr , aku memang cuti gila-gila punya cuti . haha . 

Dah dua minggu aku tak pergi sekolah sebab serik dengan aktiviti yang 'best' sangat tu . k , cikgu bukan nya kisah kan . confim ! so , aku duduk rumah pun asyik ngadap lappy , game , lappy , game . macam takde benda lain je kann nak buat . of coss lah tolong bonda kemas rumah , kemas bilik sendiri yang dah macam tongkang pecah ni haa .

and now , aku sedang me-rajinkan diri pergi turunkan berat badan dengan kawan aku . yeahh . joging pepagi and pepetang . actually , baru start joging . haha . kalau berat badan tak turun-turun gak , tak tahu lah nak cakap apa . 

makan breakfast pakai sudu , 
i off dulu :)


Older Post | Newer Posts