12/30/2012,


The end of 2012 .

Pejam celik dah nak masuk 2013 dah . sekejap jee rasa kann . and aku tak tahu kenapa 2012 is the most awesome year bagi akuu . sebab tahun nii macam-macam jadii . yang baik , yang buruk , seriously , macam-macam okay . duluu , sambut tahun 2012 dengan jari yang terluka sebab kena potongg dengan pisau . mak cakap ‘itu perkara biasa’ . sokayy . boleh sabar lagyy . then , tangan kena seterika , kaki kena sengat , fon masuk air . yang fon masuk air tuh Alhamdulillah boleh gunaa lagyy . yang paling memang tak lupa gilaa lahh , 28 december 2012 , otw balik dari langkawi , fon second aku hilangg . sim celcom okay . dah la dalam tu ada rm25 . dekatt tandas r&r pulak dia hilangg . haha . sedihh kot . tapi ayah tak marahh . so , memang lega . and thanks la sape yang amek fon tu . at least , aku boleh jadikan pengajaran . and aku bangga sebab dapat bagi hadiah pmr kat ayah and mak aku . love them :* even aku tak dapat hadiah yang gempak macam korang , tapi aku bersyukur dengan apa yang ada .

Btw , rasa janggal lah bercerita dengan menaip ni . dah lama tak buat . peace ^^

Older Post | Newer Posts