'blaja leklok tau !'
2/24/2013,



‘Blaja leklok tau !’ tu ayat dia yang aku paling rindu ! selalu sangat dia pesan macam tu . tapi hari ni ?



Selalu hari sabtu petang dia dah text aku dah , tapi semalam tak . so aku beranikan lah diri hantar text kat dia pukul 1 pagi . maxis reply ‘your sms didn’t reach bla bla bla’ . sangat lah menyakitkan hati . so , aku dengan tabah menunggu dalam 10 minit cam tu , dia reply . sumpah happy siot .

Then aku perasan something , dia balas pendek2 je . aku hantar 4-5 text pastu dia tak balas LANGSUNG . so , aku agak yang dia dah tidur . nevermind , tak lama tu , aku tidur dengan harapan yang pagi ahad aku lebih ceria bila ada text dari dia .

Hari ahad pun tiba , sampai malam siot aku tunggu text dari dia . haram takde ! maybe dia busy , malas ahh kan aku nak kacau orang . tapi kalau busy confirm ahh dia akan hantar text kat aku tanya khabar apa semua . even sekejap !

Dalam pukul 8.45 malam aku check handfon kot-kot ada text dari dia ke , yelaa , pukul 9 tu dia dah nak kena hantar fon . aku check takde , so dengan happy nya lah aku pergi dapur , makan dengan adik-adik aku . pukul 9.30 aku check balik fon , ada text . serius aku semangat buka text tuu . jeng jeng jeng . ada text dari dia , dia just hantar ‘ blaja leklok tau !’ . aku tahu yang dia dah hantar phone , tapi aku still reply text dia . entah kenapa , aku sedih bercampur marah bila baca text dia .

Sejak dari cuti hari tu dia macam dingin je dengan aku :’( aku ada buat salah ke ? sedih ahh wey . nak hafal sejarah pun macam nak tak nak jeh aku ni -,- rindu dia kott ! sangat sangat kott ! :’)

*harapharap dia lupa url blog aku . haha :’D

Older Post | Newer Posts