. bukan takut , cuma nervous .
3/02/2013,



*rindu kucing dekat kampung*


Besok aku dah start tuisyen . sumpah rasa malas gila nak pergi . sebab apa ? banyak sebab okay . haha . masa awal tahun je aku semangat gegila nak pergi , tak sampai setengah tahun pun haa , aku dah merungut tak nak pergi . heishh . teruk nya seorang nur syahira ni .

Dah bulan march baru aku nak masuk , aku tak heran la bila nak masuk nya tu , tapi kalau tuisyen tu dah ajar sampai kat bab yang aku belum belajar ? bukan ke nanti aku tetap tak akan faham ? dah laa takde geng , kalau ada pun yang aku tahu untuk addmath je laa . nasib baik laa ada dari taka da langsung kan kan ?

Nak tak nak kena lah pergi kat PD gak , ramai kot yang cakap penuh . tu pun merupakan satu kerisauan bagi aku jugak . kalau dah penuh confirm nanti bising and takut takde tempat . haha . tu yang tak best tuh -,- sekarang ni aku kena fikir nak amek subjek apa sebab kawan aku cakap satu subjek dua jam . wey , dua jam ? haha . tapi tak tahu la betol ke tak . so , Nampak gayanya besok aku kena pergi seorang diri dan kena pandai jaga diri dan yang paling penting makanan mesti ada . hmm . me , alone :’)


*tuisyen , be nice to me please please please :PP

Older Post | Newer Posts