31 - 3 - 2013
3/31/2013,




Sekarang aku jadi sedikit rajin untuk blogwalking blog-blog lain . aku mengaku yang aku dah kurang dengan facebook , even satu dunia dah ada facebook , sampai mak ayah sedara sepupu semua ada , aku tetap kurang dengan facebook dan sekarang aku cuba lebihkan sedikit blog dari twitter . kenapa ? sebab blog dah kembali menambat hati ku . wuuu *.*
Macam biasa tak sah aku kalau blogwalking tak singgah kat blog kakak-kakak and abang-abang and adik-adik otai . haha . tahniah jugak lah kan kepada kakak intan yang akan bersanding pada 31 march 2013 . maigadd . pandai mereka pilih tarikh . lawa kayy tarikh harini !

Tarikh yang sangat lawa tapi bagi aku , hari nya tidak akan selawa dengan tarikh nya . sebab apa ? sebab harini macam-macam nak kena buat . gosok baju , kemas beg , kemas buku , kemas bilik , cari stoking awal-awal , ikat tali kasut , eh jap jap , ikat tali kasut dah siap dah ! hmm , apa lagi ? haa ! paling penting , siapkan homework . apa jee homework yang ada ? bm , addmath , biology , kerja sivik yang berzaman punya --‘ , hmm tu je laa kott . and satu kerja apa pun aku tak buat . buat pun sikit-sikit jee then terus stop sampai laa nii pun aku tak sentuh lagi . percayalah , malam nanti confirm kelam-kabut punya ! haha

Btw , semalam aku jumpa senior yang sama tarikh lahir dengan aku tuu . wuuu . dia sudah tahu number phone wa derr -.- kbye

Older Post | Newer Posts