Masalah aku . anda juga begitu ?
3/30/2013,




1 . bersin – kalau aku dah start bersin , confirm tak boleh berhenti . and , setiap kali bersin confirm deria rasa aku kurang berfungsi . adakah ini perkara normal ? kalau ya , tolong sms ke 999 dengan segera . hahaha .

2 . semangat – aku selalu bersemangat nak buat kerja sekolah . selalu terjadi , time cuti ahh kan . hari kedua or ketiga cuti aku dah siap dah buat senarai homework yang perlu disiapkan and aku akan target yang hari tu jugak aku boleh siapkan . kononnya nak stay up lah bagai kann . tapi ketahuilah , hari ahad sebelum sekolah adalah hari aku selalu siapkan kerja sekolah .

3 . psp – sejak kebelakangan ni , kemana je aku pergi aku nampak remaja – remaja main psp . time study , cikgu tengah mengajar pun boleh lagi main psp , and aku macam ‘ seronok sangat ke game dia main tuh ? ’ . jap , kenapa perlu terjadi selepas game aku dirampas ?

4 . handphone – tahulah kan sekarang ni trend orang pakai touch screen , Samsung mini lah , Samsung  1 2 3 4 5 lah , whatsapp , viber , macam – macam kan ? okay . zaman modern ~ then boleh pulak aku sorang jee yang pakai phone nokia kann ? aku pun macam eh nak keluarkan ke tak nak , nak ke tak nak . haha . mengong kayy . so , dengan bangganya aku keluarkan dan berkata ‘ phone kau ada kredit tak ? ‘  hahaha . dalm hati aku cakap ‘ untung aku ada dari tak ada ‘ . kan ?

5 . jujur aku cakap , aku tak tahu lah tajuk atas tu sesuai ke tak sebab aku ni tak pandai pilih tajuk and tak reti pun . ni pun aku just taip apa yang aku nak taip , haha . aku main belasah je taip tanpa fikir tajuk tu . and aku peduli apa , blog aku . haha .


p/s :     pen merah pen biru , jangan marah I love you . eh ?

Older Post | Newer Posts