3/14/2013,


Assalammualaikum to all blogger and non-blogger :)


Aku mulakan dengan bismillahhirrahmanirahim . ada orang cakap mulakan hari dengan baik banyak benda yang menggembirakan akan datang .

Seperti hari-hari yang lain , aku ke sekolah dengan pakaian sukan dengan muka yang begitu lah penat . pukul 3 pagi baru aku tidur semata-mata melayan cerita Hindustan . Nampak tak betapa semangat nya aku ?
Datang je sekolah aku memang mengantok gila dengan nak tunggu cikgu habis berucap bagai  . habis je cikgu berucap , ada perjumpaan pengawas . okay . confirm lah kitorang kena sound . setiap perjumpaan just ulang benda yang sama . tersangat lah bosan . and untuk perjumpaan kali ni pengetua ada sekali . aku pun dalam hati “ saya nak tidur lah cikgu “ tapi ! perjumpaan kali ni tersangat lah ‘ menyepoilkan ‘ lagi mood aku yang memang dah spoil ni haa . jeng jeng jeng ~

Pengetua dah buat satu ‘ sistem ‘ dimana semua pengawas TAK BOLEH pakai baju sukan , kena bawak dan kami setiap hari kena pakai baju biru pengawas . Nampak tak permainan dia ? kononnya nak transformasi tapi aku rasa ianya lebih kepada ‘ menyusahkan ‘ . bukan nak cakap apa , tapi bila fikir balik , kan dah ada cara senang , tapi kenapa nak menyusah kan diri guna cara yang susah .

Habis je meeting , terus naik kelas cepat-cepat sebab aku fikir diorang dah dapat paper math . aku orang first sampai , so masing-masing pandang aku and aku pulak tetiba nervous . rupanya diorang tengah buat kerja kat buku latihan . cikgu tak bagi paper minggu ni sebab ramai budak olahraga tak  amek ujian lagi . cikgu tak  kasi amek paper tapi cikgu kasi tengok markah jee . markah math aku memang teruk yang amat . aku agak yang ini kali kedua dalam sejarah sekolah menengah aku yang aku dapat markah math yang paling teruk .  sedih weh . lepas tengok result je aku pergi aku meja belakang sebelah tingkap , konon nya nak cari adik aku yang darjah satu tu sebab diorang ada pjk pagi tu , aku cari tapi tak jumpa then tetibe lah pulak airmata nak keluar secara tak sengaja . jujur aku cakap . aku tahan kot airmata tu tapi dia nak keluar sendiri pulak . hahaha . aku tak suka menangis depan orang , hmm , bagi aku , Nampak macam aku ni seorang yang lemah kalau menangis depan orang . malu je menangis tadi . heishh .

Jangan ingat aku sorang je nangis tau , ada jugak pengikut yang menangis sama . haha . lepas aku , syaz then yatie . masing-masing nangis atas sebab yang lain . haha . 14 march 2013 , hari menangis sedunia :D petang macam biasalah kan kitorang ada latihan kawad , fun sangat time buat formasi :)



Okay . got to go . terima kasih daun keladi , kalau rajin baca lagi . hahaha . 

Older Post | Newer Posts