change .
6/29/2013,

setiap kali aku nak post confirm skin berubah kan ? nampak sangat cepat berubah hati . well , aku kan , biasalah ~

dah lama jugak kan aku tak post , busy weh busy . sejak form 4 ni , banyak benda yang nak di uruskan . ecehhcehh . yelaa , busy dengan homework , busy dengan exam , kalau exam seminggu dua takpe , ni haa sebulan . sekarang pun still sibuk dengan oral bm , bi , lab report lah , peka lah , pembentangan bagai . ni baru form 4 , kalau form 5 ? tapi ramai cakap form 5 lagi okay dari form 4 . so , tunggu je laa . 

seminggu dua ni pun still busy , busy men-stress-kan diri . next week ada anugerah bintang , ibnu khaldun , perjumpaan tiga penjuru , hari sukan , perbarisan . 

tahniah laa kat siapa yang dapat anugerah-anugerah tu , aku tumpang bersedih je laa . aku ngaku aku pun bukan nya study sangat . salah aku . booo . haha . sampai sekarang aku still tak cakap lagi kat parent aku yang ade perjumpaan tiga penjuru tu . pheww . gila tak takut . result pun bukan nya hebat sangat . hari ahad pulak ada hari sukan . ahad ? yeahh ahad . sangat malas ! sangat sangat sangat malas ! tapi okay laa sebab cikgu cakap isnin tu cuti -,-

//terimakasihdaunkeladi

Older Post | Newer Posts