RAMADHAN :)
7/14/2013,

assalamualaikum .


untuk pengetahuan semua , aku dah tukar link blog dari mudarxlolypop.bs kepada syhrasharin.bs . kenapa ? hmm , entah la , tergerak hati nak ubah kot . haha . act , jujur aku cakap yang aku tak tahu pasal benda2 ni semua . aku rasa nak tukar , aku tukar . that's me . ramai akan cakap leceh la bagai , but , suka hati aku la :D

semua dah maklum , sekarang kita dah dalam bulan ramadhan . bila fikir balik , pejam celik pejam celik kejap jee dah puasa . hmm , nak buat macam mana kan , lalui je lah hidup ni :) setakat ni ramadhan kali okay . kurang sikit letih berbanding tahun lepas . yelaa , tahun lepas kan pmr , balik sekolah pun petang-petang , time matahari tengah memancar kepanasan nya tu . tahun ni , balik awal , kelas tambahan takde , balik pun ada kenderaan hantar depan rumah *gedik . 

tu je lah kot nak . bulan puasa kann , kena lah simpan tenaga . siapa kata taip tak guna tenaga ? nak kena fikir ayat , gerak kan jari anddd . . . byee :)

Older Post | Newer Posts