6 RAMADHAN 1434H
7/15/2013,

 assalamualaikum :')

alhamdulillah setakat ni aku masih hidup , aku masih berpuasa penuh , aku masih diberi nafas oleh Dia :)

kenapa dengan aku cakap pasal hidup mati nih ? act , harini , kawan mak aku dah kembali rahmatullah . Al-Fatihah . and korang perasan something tak ? perasan tak ? confirm tak kan ? dia meninggal dalam bulan Ramadhan ! ya Allah . tergamam aku . tak tahu nak cakap apa . aku ingat balik dosa-dosa yang aku buat . Allah . menyesal . saat ni , aku diberi peluang untuk hidup , diberi peluang untuk bernafas , diberi peluang untuk melihat alam semesta , tapi aku masih lagi buat dosa . Allah . 

sedih bila ingat balik dosa-dosa lama , sedih sebab dulu aku hidup bergelumang dengan dosa . ya , semua orang buat silap . tapi kesilapan aku adalah kesilapan yang berulang dalam hidup . hmm . 

panjang lagi aku nak bercakap/menaip/ceramah tapi masa tak mengizinkan . aku mungkin berhenti berharap tapi aku tak akan berhenti untuk pastikan .

Older Post |