sekolahh :)
1/14/2013,


semalam hari last day sekolah untuk minggu ni , haha , bukan tahun ni okay . and tak banyak yang aku nak cerita , just pasal sekolah . and ternyata , jadi budak form 4 memang banyak benda yang aku belajar .

kalau pasal pelajaran normal lah kan ada susah ada senang . tapi aku tak tahu kenapa aku kurang focus sangat dalam kelas . tak tahu kenapa . maybe sebab jauh dari geng or sebab aku rindu dia ? haha . hanya Allah dan aku yang tahu :3

hari khamis hari jadi yatie , so aku bagi toblerone . bukan senang okay nak bagi hadiah kat sape2 yang lahir bulan januari . haha . poket kosong wehh . paham2 je lahh kann . and hari ni jugak aku silap bawak buku . patut nya bawak English , tapi aku semangat sangat pegi bawak buku bio .

jumaat pun sama kott . patot nya bawak buku addmath , tapi aku pegi bawak buku math . like arhhh . nasib cikgu tak marahh . isma tak datang hari ni , so , im alone okay .
hari ni ada subjek bio , dalam group aku semua budak pepandai , so terasa kurang pandai sikit . tempat duduk cikgu yang bagi . so aku suka lah ter sangat2 :) aku duduk dengan prakash , komathi , shahiera , amir and shaffi . see , nama budak pepandai tuhh . haha . time bio aku suka kot gelak2 dengan komathi , dia pandai buat lawak bangang . hahaha . and boleh pulak time balik sekolah tu , aku kena marah dengan pakcik tua rela tuh ! sekejap suruh jalan , sekejap berhenti . dia suruh jalan , then aku jalan , bila aku dah sekerat jalan , dia pergi stop aku then marah2 cakap ‘ tak nampak ke kereta mau lalu ‘ . okay . aku patah balik , then aku tengok semua orang tengah pandang aku . dah lah yang pandang semua nya baju putih , aku sorang jee baju biru , weyy , jatuh reputasi dohh . malu bhaii . dah lah van lambat sampai , nak naik bas duit takde . haha . jumaat memang banyak dugaan . nasib qeela , sabirin and amy pun balik lambat . at least ada lah jugak geng . haha .


panjang sangat ke aku taip ? fuhh . rasa lega dapat mengadu kat blog :’) kalau dulu ngadu kat ‘busu’ , sekarang ‘busu’ dah takde , dekat blog lah tempat aku :D



Older Post | Newer Posts